I Bocheńskie Spotkanie Osób Kreatywnych - Fotorelacja!

Kochani!
I Bocheńskie Spotkanie Osób Kreatywnych za nami. Pogoda była wspaniała, frekwencja wyśmienita, zapału i radości co niemiara. Jednym słowem wszystko się udało:)

A ja bardzo, bardzo wszystkim dziękuję, szczególnie Małgosi za prowadzenie warsztatów oraz mojej córce Oldze za pomoc i wytrwałość. A wszystkim za entuzjastyczne podejście i cudowne nastroje.
Poniżej kilka zdjęć. Niestety nie mamy zbiorowego, ponieważ jakoś tak wyszło. Mało widoczna jest również prowadząca warsztaty Małgosia, która starannie omijała obiektyw. 
































Serdecznie pozdrawiamy tych, którzy z różnych względów być z nami nie mogli. Mam nadzieję, że następne spotkanie Was nie ominie...

Pozdrawiam ciepło i słonecznie
Ewa

Komentarze

Unknown pisze…
Ale Was tam było!! Świetnie to wygląda i prace cudne! Oj wielce żałuje że nie mogłam tam być. :(
Grodzia pisze…
super spotkanie:) może kiedyś mi się uda do Was dołączyć:) Pozdrawiam

Popularne posty